המשפט שלי לעצמי מול המראה

חובת ההוכחה עליך! 😎

או.. היי את מבחן התוצאה!

"את קשוחה מדי", "לא נראה לי אצליח לעמוד בזה", "מתי אוכל לעגל פינות", והכי חביב עלי… "איזה תחליף יש ל…"

אני לא קשוחה מדי, מעדיפה לחשוב במונחי 'מדוייקת'.. 😉

תעשיית האשליות וחיבוק התירוצים פורחת. מבטיחים לכם לשמר אורח חיים מפנק שאליו הורגלתם במחיר הבריאות שלכם.וזה מצליח?… עשרות ומאות המלווים שלי בתכניות הליווי, יגידו לכם שפחות.

בהתחלה נראה כי כל האפשרויות קיימות.. מהר מאוד הגוף מספר אחרת.

תזונה קטוגנית ודלת פחמימה מתאימה לכולם אבל לא נכונה לכולם, הנכונות יושבת על הנכונות לעשות שינוי!

שינוי.הוא לא קללה, הוא החלטה שמיטיבה למי שאורח החיים שבחר עד כה, היטיב אתו פחות. כן, גם אני שקלתי 10 קילו יותר, גם לי היתה נשירה, אלרגיות, חולה בעונות מעבר ובין לבין והכי קשוח, #אורטיקריה כרונית! מחלה אוטואימונית שמעטים מצליחים להשתלט עליה!

כן, אני מבחן התוצאה! 7 שנים ללא התקפים ועד הקורונה עכשיו, כשנדבקתי הדבקה מבורכת מבתי, לא חליתי כבר הרבה זמן. בכלום.

ולא, אני לא קשוחה. אני מדוייקת על נקודות האיזון שלי, ואם אני יוצאת מאיזון, אני יודעת איך לחזור… אבל יותר מכל, גם כשאני מרשה לעצמי להתפנק, זה תמיד יהיה עם אוכל אמיתי! אוכל מעובד, ממתיקים מיותרים, נשנושי נפש.. אני לא מוכנה להכניס לגוף שלי בשום תירוץ.

את זה בדיוק אני מלמדת. דיוק.

אחרי שתהיו מדוייקים וקשובים אל עצמכם, שם, בנקודה הזו, ההחלטות שלכם תהיינה מושכלות! הכח יהיה בידיים שלכם!לקחתי את כל הידע הקולינרי שלי, יחד עם הכשרות לליווי לתזונה LCHF ועטפתי לכם בתוכניות ליווי חדשות.

אתם יכולים להתמכר לסיפורים או לתגיות KETO על מוצרי אשליות.
תשאלו את עצמכם מה המטרה שלכם?

אם היא לפנק את עצמכם בגוף מיטיב ונפלא שיעניק לכם איכות חיים ובריאות מטבולית, נפשית… שליטה.. מחכה לכם! מדוייקת.

לפרטים על ליווי אישי וסדנאות בישול ללימוד אורח חיים פרקטי בתזונה הקטוגנית ודלת פחמימה, מוזמנים לפנות כאן בלינק או ישירות אלי 0523598640

https://www.realfood.co.il/?page_id=4628#realfood#keto#lowcarb#תזונה_קטוגנית_נקיה#ליווי_לתזונה_קטוגנית#ליווי_פרטי_realfod#תוכנית_ליווי_אישית#סדנת_בישול_קטוגנית#קטוגני#סדנת_בישול_פרטית#שיחת_ייעוץ_לתזונה#realfoodketo#realfoodkitchen

השארת תגובה