שוב מגיע הקיץ. ושוב החברים הקטנים המעופפים, המקפצים והמעקצצים מחליטים שאני אחלה נישנוש… ושוב הכינים של הבנות.. ושוב מחלות עונת המעבר.. ושוב כתמי השמש… ולמזלי האספקה סדירה והמיקום; בקבוק במטבח, בקבוק באמבטיה.

החומץ שהציל לי את הקיץ 😎

עכשיו, אחרי שהחומץ בניסוי וטעייה אצלי כבר מעל כמה שנים… יכולה להצהיר; מצאתי קסם!
אז תכירו;
חומץ תפוחים אורגני.
פלא נוסף מבית היוצר של הטבע.
(חומץ טבעי עם החומר הפעיל- With the Mother, שהוא המרכיב הפעיל, מכיל אנזימים ומינרלים שחומץ תפוחים בחנויות מכולת אינו מכיל, בשל הסינון וחימום היתר של העיבוד. מסיבה זו, מומלץ לרכוש חומץ תפוחים שאינו מפוסטר, אורגני, עם רמת חומציות אידיאלית. זהו משקה בריאות פרוביוטי טבעי).

ולמה הציל לי את הקיץ?
בין שאר היתרונות, סבלתי מעקיצות ברחשים, הקטנים המעצבנים האלה שכל עקיצה גוררת אדמומיות לכמה ימים… וכך הרגלים שלי בעונות הקיץ נראו כמו אחרי מבול יתושים.
עד… החומץ. וזהו. הם לא מתקרבים!

אבל זה לא נעצר שם, כבר מזה כמה שנים, מנקה עם קצת חומץ בעזרת צמר גפן את הפנים – נעלמה לי פיגמנטציה, ממש כתמים שנעלמו ויחד איתם פצעונים קטנים.

שותה כף מהולה במים כל בוקר או לפני השינה, ומצליחה לשמור על משקל קבוע, תוך תחושה של רעננות פנימית והימנעות ממחלות עונתיות.

מכירים את תחושת הכבדות הזו, אחרי שאוכלים מלאאא מן כאב בקיבה? כף חומץ ברבע כוס מים… וכאילו לא אכלתם כלום! מקל מאוד על התחושה – חומץ תפוחים גם מוריד את רמות הסוכר בדם

מורחת גם על בנותי במתקפות הברחשים בגן/ בית הספר/ ערבים במרפסת…

או, אם מזדהם איזה פצע? או דלקת בחורי האוזניים – חתיכת צמר גפן ספוג בחומץ תפוחים מחטא את הדלקת.

גולת הכותרת; כינים!
מטפלת בבנותי בכינים… והן מתאבדות אלי מסרק הכינים. במקום כל החומרים הייעודיים.
מסרקת אותן עם מברשת עליה אני מטפטפת חומץ, או במקרים קשוחים, ממש מספיגה להן את הראש בחומץ, עוטפת בכובע ניילון לכעשר דק', שוטפת ומסרקת שוב. תראו לי כינה שתצליח לחיות בתוך הדבר הזה 🙂

אם כך, אחרי כמה שנים של התנסות. הפלא הזה הפך דייר קבע אצלנו בבית, בקבוק באמבטיה ובקבוק במטבח…ולא, לא רק בקיץ… הוא קיבל אישור שהייה לכל השנה!
***כן… קצת מסריח… מתרגלים***

השארת תגובה