יצרנים, מותגים ושותפים לדרך

תבלינים, מלחים ותערובות | ממרחים, דבש ורטבים | בשרים ועופות | חמאות ושומן מזוכך | שמן זית אורגני

אוכל אמיתי Realfood

מטבח קטוגני מבשל. ארוחות מוכנות, פליאו  ודל פחמימה מזווה פליאו קטוגני עשיר בחומרי גלם, צירי עצמות, שומן מזוקק, חמאות בטעמים, תבלינים וכל מה שצריך במטבח שלנו והכל נטול גלוטן, סוכרים מעובדים וממרכיבים טבעיים בלבד.

                               

השוק של פרנצ'סקה

השוק של פרנצס’קה בא עם חזון להקל עליכם בבישול. חסכון בזמן במטבח – לא צריך מתכונים אצלנו, רק תפתחו את הצנצנת… בישול בריא ומדויק , מגוון גדול של טעמים ושימושים. המוצרים שלנו ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרי התפחה. מבוססי שמן זית בלבד התאמנו את עצמנו לקהל טבעוני וצמחוני, קטוגני ופליאו.

                                        

ריש לקיש שמן זית אורגני

"שמן זית שיודע להיות חצוף כשצריך ועדין כשמתבקש. כל זן ואופיו המובהק. שמן זית עם דקויות טעם כה מעודנות וייחודיות. מלבד השמן עצמו, גם מרכז המבקרים והידע העצום, שאיילה מעניקה למבקריה, יש בהם ערך מוסף נפלא לכל חובב אוכל באשר הוא…." מאיה דרין, אשת קולנריה וכתבת אוכל

                                            

פאט פאפא FAT PAPA

בתערובות התבלין של פאט פאפא תמצאו מלח הימלאיה, שום שחור טבעי, אבקת סלק בהקפאה יבשה, צ'יפוטלה מוריטה מעושן טבעי, פפריקה פרימיום, עשבי תיבול ישראלים מיובשים ועוד שלל תבלינים טהורים עם ערך תזונתי עשיר ולא פחות חשוב טעמים עמוקים וטריים שישדרגו לכם כל מנה שתבחרו להכין.

                                  

שקוף שזה טבעי

שקוף שזה טבעי פותח בכדי לייצר את הטוב והמזין ביותר. שיתפנו בחשיבה ובפיתוח המוצרים המוני ילדים והורים שביקשו מזון טעים, פשוט, בריא, נקי וטבעי – וכך נולד שקוף שזה טבעי. היצור הינו מקומי, הפיתוח ע"י טובי הטכנולוגים,  עם רכיבים הטובים ביותר שבנמצא, ועל ידי צוותים המוכר לשקוף שזה טבעי אישית ועובד לצידם. 

                                         

ג'מוקה Jammoka

מוצרי ג'מוקה מגיעים מכל רחבי העולם, מהיצרנים המובילים בתחומם – ותמיד ישירות מהיצרן המקורי. המשמעות היא מוצרים טריים ואיכותיים יותר, בעלי רמת ספיגה גבוהה במיוחד. מזונות משלימים, פונקציונליים, 100% טבעיים, עם ערכים תזונתיים שמשפרים וממקסמים את רמת התפקוד של הגוף, מזינים אותו ובעיקר מיטיבים עמו.